Ups.


I går sa en styrelsekollega att det bara var en vecka kvar till midsommar. Nä, sa jag. Det är två veckor. Fel hade ju jag. Och attans vad jag skulle vilja ha rätt. Mycket som ska fixas innan midsommar tar vid. För sen rullar sommaren på...

Midsommar i Skåne
Bilande till Bryssel
Årsmöte i Bonn
Bryssel
Mellanlandning i Trosa för stadsloppet och föreningsarbete
Almedalen
Bröllop i Skåne
Riksläger i Sätila samtidigt som
Kongress i Göteborg
Skåne
Trosa
Cirkusskola i Gnesta och Nyköping
Semestern slut. Jobbet börjar igen. Och två månader med otroligt intensiva veckor. I december ska jag vara ledig. Hela december.

Kommentarer
Postat av: Mattias Ekberg

"Bröllop i Skåne" är det ditt? :)

Allt gott!

2009-06-12 @ 22:17:17
Postat av: Jeanette

Haha! No way! ;) Min äldsta storasyster gifter sig. Det du!

Postat av: agge

Vilken sommar!!Längtar tills vi ses! Kram

2009-06-15 @ 11:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback