Redan?

Sommaren har knappt slutat och ändå har ett mörker lagt sig över stan. Mitt på ljusa dan. Hösten är på ingång och jag känner mig mer frusen än på länge. Hösten i år innebär mycket resande. Mycket nytt folk. Och mycket jobb. Allt som egentligen skulle behövas är en stabil och trygg tillvaro.

En ljusglimt är att jag kommer att få spendera tid med en underbar pojke. Linus kommer att komma hem till mig varje torsdag och käka middag för att sen åka över till trampolinträningen i byn bredvid. Vi träffades på Cirkusskolan och hade otroligt roligt tillsammans. Jag har länge sagt att jag vill arbeta med människan också. Inte bara politiken bakom. Nu, äntligen, kommer jag att få göra det. Varje torsdag. Jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback