Nyår?

Mina senaste sju vintrar har jag spenderat nyårsveckan på Stensund. Nu ska jag tydligen inte det, och jag har ingen som helst aning om vad jag ska göra för att fira in det nya året - eller för den delen vad jag bör göra för att fira in det nya året.
Att ha varit på Stensund varje nyår har varit underbart - nu är det förbi. Så. Vad ska jag göra? Hjälp mottages även här.





Och ja, jag hittar grejer som distraherar mig i mitt pluggande. Om inte tankar på Stensund/nyår så finns det intressanta personer inloggade på MSN, en disk som ska diskas och en lägenhet som bör städas. Och en schysst film jag köpt. Plugginspiration - kom hit!


Kommentarer
Postat av: Anonym

...kanske dags för ett besök i Umeå...?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback