Vanlig förkylning?

Helt slut. Har fixat och donat hela dagen för att kunna vara hemma och vara sjuk. Helt otroligt. Men nu, äntligen, kan jag vara sjuk på riktigt. Eller - i alla fall till i morgon klockan 12. Då tar jag ett samtal, sen stänger jag av allt. I alla fall för en dag.

Tredje allvarliga förkylningen på två månader. Folk i familjen har haft något som heter microplasmalunginflammation. Typ. Kanske är det det jag har? Mycket lustigt. Eller så reser jag helt enkelt för mycket.

Dessutom så är det inte så lätt att vara pigg och på när någon går bort. Saker ska fixas, folk ska tröstas och grejer ska tänkas på. Inte världens bästa tidpunkt att vara sjuk på - men är det någonsin det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback