Helt galet

Läste i gårdagens Metro om mannen som blivit friad då han smygfilmat under en kvinnas kjol på Stadium. Bara för att hon inte var medveten om vad som hände - frias han.

Hur sjukt är inte det?

- Om jag inte är hemma och jag får inbrott, fälls då inte tjuvarna, för att jag inte märker något?
- Om jag inte ser att någon tar min plånbok ur min väska, gälls det inte då?
- Om jag är medvetslös och blir våldtagen, gör det inget då?


Helt galet system. Det som har hänt har hänt, och han har ju tillochmed erkänt. Men tydligen var det okej! Okej att smygfilma, att få henne känna sig förnedrad. Tydligen är det okej att smygfilma under kjolen på en kvinna...

Kommentarer
Postat av: Rebecka.

Men verkligen.... vilken idioti! "hon var inte medveten om det", MEN nu ar hon val det...eller?



hare fint!

/ rebecka


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback