Lördagkväll.

Skräll? Närå. Helt klart och riktigt beslut av svenska folket att rösta ut Anderola. Tävlingen behöver inte dem, men de verkar behöva tävlingen. Och då är det något som är fel.

Nästa vecka final. Är grymt avundsjuk på dem som får se showen, säkert tidernas bästa show, live i Globen. Jag är besviken på min dåliga säg-ja-för-att-det-verkar-bäst-för-alla-att-hjälpa-till-att-arrangera-en-kurshelg-sida. Att jag alltid ska säga ja till saker jag brinner för, men som jag inte riktigt har tid för. Det är mycket som går till spillo - den här gången en final, som jag skulle kunna betala mycket för att kunna se live.
Men jag får ju se finalen med ett gäng, typ 100 pers, på förstorad bild på Stensund. Det är ju i och för sig inte fy skam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback