Fötyllning

Jag är helt och hållet dålig. Jag snörvlar, jag hostar sönder mina lungor, jag yrar och jag kan knappt gå. Jag har den berömda förkylningen (andra gången den här terminen).

Trots det njuter jag av varje minut den här helgen. Dels för ledigheten och dels för att min syster Agnetha är uppe hos mig. Hittills har vi varit på Skansen, gått på bio, kollat på Deep Sea på Cosmonova, sett Jumper på bio, hyrt en film, dansat på dansmattorna på Heron City, ätit mongoliskt, ätit på favorit-thailändksa-stället och lekt i lekparken. Idag är det konsert som gäller. James Blunt har den stora äran av att få oss som publik. Innan det, crépe för hela slanten. Tre syskon, tre par. Sex underbara crépe. Förhoppningsvis.

Nu ska jag hosta vidare, och åka till AggePagge och mysa, sen ska vi bli mätta, glada, belåtna och njuta av musiken.

Kommentarer
Postat av: Martina

E lite
avis. Men snart kommer ju jag upp till dig!! :D

2008-03-25 @ 09:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback