Tankar från en konferens

Hotellet liggerd ute på bushen, nästan utanför Budapest. Rummet jag har är ett ganska gulligt vandrarhemsrum med lite högre standard. Toalettsitsen hade en sån där papperslapp på sig där det stod Sterilt på. När jag sen öppnade locket låg det en massa flugor i toaletten. Jag vet inte riktigt hur jag ska tolka det. Antingen var det så sterilt att flugorna dog, eller så städade man i somras senast- då det fanns levande flugor.

Natten var väl inte den mest bekväma. Men morgonen gjorde hela natten och flugupptäckterna (hittade fler i duschen) klart helt värt besväret. Utsikten från fönstret är helt underbar. Att få vakna med solen strålandes i solen är lika bra som jordgubbar med glass. Finfin kombo.

Kommentarer
Postat av: Fru Persson

Du skriver vandrarhemsrum med
lite högre standard (betyder fint för mig), men hittar man flugor i toan o i duschen, så tycker inte jag det låter så fint......
Sterilt, sen flugor i toan: hihihihih (lät så kul).
Kramen

2008-01-31 @ 15:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback