Ohyeah!

Fjällen.
Varför utsätter man sig för sådan smärta?
Varenda muskel i kroppen värker. Dels på grund av träningsvärk efter allt åkande på brädan. Men framförallt beror det på alla krosskador jag fått när jag ramlat, vurpat och satt brädan fel i backen. Aoutch. Och alla blåmärken ska vi inte tala om...

men trots den onda (!) förlamningen är det grymt kul. Och i morgon(?) ska jag ner för den röda backen som jag sneglat på hela dagen.
Min bror säger ju att jag är den bästa eleven han haft, och min andre bror säger att jag åker som en sexa, på en skala upp till tio. Och det är ju ett bra betyg för en som bara åkt en dag och tre åk dagen efter, med värk.
Min tredje bror tycker att jag ska börja hoppa nu. Men honom lyssnar jag inte på. Han bröt lårbenet i måndags och ligger på sjukhus.

I morgon är det bröllop och dop.
Och dagens mums är att min bror som brutit benet får permission, och får sen flyga hem - vilken lyx!.r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback