Place:Brussels

Tillbaka i vardagen, och därmed på besök i Bryssel. I löve den här stan. Folket, tempot, caféerna, kaffet och inte minst att jag faktiskt hittar.
 
Adrian ska flytta tillbaka till Rumänien där han bodde för tio år sedan. Buhuu för mig. Vem ska jag nu spela poker med, snacka -toksent -inpå -nätterna medoch vem ska jag fråga när jag behöver is till våra mingel? Jag är djupt deprimerad över att han ska flytta. I alla fall i en microsekund. Kul för honom att han har köpt ett sportcenter med fotbollsplaner, tennisplaner, restauranger och pooler. Good for him, bad for me - som vi säger här nere.

I bland önskar jag att jag kunde stanna här. Jag gillar känslan jag har när jag är här nere.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback