On the road again.

Sitter på tåget mellan Stockholm och Kalmar. Tågresan som jag så länge sett fram emot har hittills inte varit den mest bekväma. Men det beror bara på att jag mår så fruktansvärt illa. Jag vet inte riktigt varför, men jag kan tänka mig att det är vanlig åksjuka. Och jag som aldrig har haft det förut. Pust.

Har för övrigt haft en bra dag. Seminarium på Klara Södra med Håkon från Eurocare är inte helt fel. Och enligt utvärderingarna så var deltagarna nöjda med vår dag. Och jag har gjort mitt bästa för att inte visa att jag endast sov typ två timmar i natt. Och jag tror nog att det lyckades.
Så kan det vara när någon är sjuk och man måste ta hand om den. Jag beundrar er som har barn och som är uppe många timmar varje natt - men det ärvälen vanegrej kan jag tänka mig.

Nä. Slut på svammlandet. Åter dags för att försöka bli av med illamåendet. Tjongelibong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback