Fredag eftermiddag.

Är frisk. Men inte pigg. Inte på hugget. Inte riktigt än. Men snart. Efter den här helgen ska jag nog vara mig själv igen. Gött.

Jobbat idag. Ska träffa Evelina för mat och en film. I morgon ska jag vara tokledig. Och så ska jag och min inneboende på kräftskiva som min bostadsförening anordnar. På söndag blir det latmaskigt igen. Och sen Gnestaklubbsmöte.


(Nu har jag fått komma ut ur min borg här på jobbet. Tre kollegor flyttade/bytte rum idag, varav en satte alla sina prylar runt mitt skrivbord. Dessutom han som jobbar med datorer eller internet och sånt - så han hade en hel del att omringa mig med. Men han lyssnade på min nye favorit (tack
Louise) Björn Nilssons cover på Release me. Sen släppte han mig.)

Kommentarer
Postat av: Louise

Åh, vad kul! :o) Jag kan inte sluta lyssna på den! Har laddat ner allt material han har på hemsidan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback