Pust.

Stänga av datorn.
Skriva smset.
Prata i telefon.
Springa ifatt chefen.
Kolla med kollegan.
Prata med kollegan.
Bli kallad på av annan kollega.
Packa materialet.
Stänga väskan.
Ta på sig jackan.
Kolla posten.
Gå till bussen.
Hoppa av på centralen.
Hämta ut biljetterna.
Stressa i mig mat.
Springa till tåget.
Sätta mig på tåget.
Höra av konduktören att vi skulle bli två och en halv timme sena.
Hinna sucka.
Tänka att det gör inget, jag kan kolla på en film på datorn.
Hinna le och känna att det var ju skönt.
Öppna väska.
Inse att datorn inte är nerpackad.
Kasta av sig tåget.
Kontrollera att allt är med.
Springa till kundservice.
Boka om biljetten.
Kasta mig i taxi till jobbet.
Springa i korridoren för att hämta dator.
Hämtar dator, och lite post.
Kasta mig in i taxin som väntat.
Åka tillbaks till centralen.
Prata med min medresenär som följde med på tillbakaresan om arbete.
Kasta i mig en kopp kaffe.
Prata med en vän.
Sätta mig på tåget.
Somna.
Vakna.
Öppna dator.
Öppna webbläsare.
Blogga.
Pust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback