Bortfärd efter toppmöte.

För det är i alla fall inte hemfärd. Sitter på tåget till NBV:s förbundsdagar som är på Kolmården.

Som sagt. Har varit på Alkoholpolitiskt toppmöte i Helsingborg i två dagar. Det här var mitt första riktiga möte med industrin - grymt. 

Det finns många bra grejer med dagarna. Sven-Olov är en, Anitra en annan. Och Oskar med hans perfekta fråga. Och sällskapet. Och poliserna som pratade om växjömodellen.  

Det som kanske inte var så himla bra var stormningen av vårt hotell. Och förrätten igår. Och min såkallade röst. (Den är borta.)

Många nya kontakter. Och många bra argument - som fortfarande håller. Det måste väl ändå betyda att det var två bra dagar. 

Tog en del bilder i helgen med min mobil. Jag måste helt klart se till så att jag blogga med den. Jag får väl kalla på någon som kan sånt här med teknik. Oskaaaaaaar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback