Tokledig.

I helgen har haf varit tokledig. Sådär ledig att jag inte har planerat ett dugg - men inte heller har det blivit långtråkigt. Jag har, efter tre månader, inrett en hel del i mitt hem. Badrummet har fått krokar, blomma, toalettrullshållare, tandborsthållare och tvålgrej.
Vardagsrummet har fått gardiner medtillhörande gardinstång, blomma, vas, papperskorg, ljus och ljusstake.
Köket har fått en hushållsrullshållare (älskar det ordet), gardiner med gardinstång, ljusstakar, blommor, tallriksunderlägg, tallrikar och glas.
Dessutom har jag köpt in en garderobsbelysning, strykjärn och strykbräda. Och galgar.


Nu är det sovrummet som ska inredas och hallen. Men det får bli nästa månad. När jag fått in nya deniros på kontot. Helt klart.

Völkommen förbi så får du en bulle, eller två. 

Kommentarer
Postat av: Martina

Låter jätte fint, vill komma o kolla!!!
Jag tar två bullar tack. Stora kramen till daj

2007-11-05 @ 21:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback