Jag - Carrie?


Gjorde ett test på Facebook. Vilken Sex and the city-karaktär är du?
Jag blev tydligen Carrie. Men mina resultat blev Samantha. Men ändå blev jag Carrie. Kanske är jag för feg för att vara Samantha?

Nu väntar jag på att få se serien. Så att jag kan identifiera mig själv med henne. För är det inte det som är saken nu? Att man känner en samhörighet?







You are "Carrie Bradshaw"!

You are creative in all things you do. Whatever your passion is--be it writing, shoes, or adorning yourself--you are constantly inventive. Your keen eye for beauty and color lead you to try new things. Those new things combined with your friends admiration of you makes you a trendsetter. You're the type that would accentuate your wardrobe with a red rose lapel pin and discover that everybody is wearing it the next day. And why not? It looks fabulous.

- och för den delen så tror jag inte på det fetstilta. Även om det skulle ha varit roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback