Belgare.

Igår ringde hyresvärden och sa att elektrikern äntligen skulle komma och fixa elen i lägenheten. Elektrikern skulle komma idag klockan 6.30 i morse. Nu 8.30 kom han. Alltså två timmar för sent. Visst skulle jag ändå gå upp tidigt för att jag skulle jobba - men inte så jäkla tidigt. Jaja - nu kan jag ju sluta jobba tidigare.

Nu sitter jag här vid datorn. Elektrikern - som bara pratar franska vilket inte gör det så socialt - springer runt och mäter, borrar, förstör väggen, limmar, mäter igen, fixar och donar.
Förhoppningsvis kommer det att bli bra. Men man kan ju aldrig veta när det handlar om belgare. Tyvärr. Just nu ska han borra genom hela trappen - på djupet - och han har en gigantisk borr. Och det luktar bränt.

To be continued...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback