Jäsp.

Är grymt trött just nu. Har jobbat som en tok den här veckan. Inte bara med jobbet, utan med allt annat också. Mycket, otroligt mycket frisksport-arbete. Ny klädkollektion är på gång att formas. Riktigt kul. Vi har träffats tre gånger i flera flera timmar och jobbat med det. Att det kan vara så mycket jobb. Idag har vi suttit på Essingen från klockan 11 till nu, strax efter 20. Hur många timmar är det? Så nu sitter jag och jobbar igen den tiden som jag inte jobbat idag. Har fått jobba på sena kvällar och nätter de senaste dagarna eftersom dagarna har varit fyllda med en del annat. Och jobb såklart.
Längtar till min säng i Bryssel.

Kommentarer
Postat av: E

Kommer min favorit ner till Skåneland och hälsar på då?;)

2007-04-02 @ 14:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback