Dagens skriveri.

Styrelsemöte i helgen på Stensund. Det är alltid lika underbart att få komma till det ställe som jag finner ro i själen. Alltis lika underbart att träffa smultronpersoner och få utveckla förbundet under sådana här helger. I like.

I dagarna har jag min första studiegrupp nere. Riktigt kul att det blir liv på kontoret och se entusiasmen från gruppen då de ska möta en parlamentariker. Det ger mycket energi tillbaka. Samtidigt som det är mycket jobb - dygnet runt i princip. Men jag gillar att jonglera med alla bollar. Så det jämnar ut sig. Och nästa helg spenderar jag antagligen i Stockholm, så då får jag ta igen mig lite.

Idag har vi träffat Carl Schlyter. Alltid kul och träffa honom. Och alltid lika kul när någon känner igen en och kan ens namn i denna gigantiska byggnad. En vän av oss.
I morgon ska vi träffa Wallströms assistent, Anna Hedh och Eva-Britt Svensson. Ska bli gött. Och inte minst intressant. Första visiten på Kommissionen i morgon för mig. Yeah.

Nu har dagen precis avslutats med glass och melon. Kan dagen sluta bättre? Knappast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback