Bubblande skratt.

Är i Sverige den här veckan. I fredags var jag på Hotel Rival i Stockholm för att fira EU - 50 år. Många talare, däribland Margot Wallström och Carl Bildt. Bra tal av alla. Men kan inte låta bli att börja småskratta då Bildt öppnar sin mun. Jag kan inte låta bli att få skrattningar i magen som bara vill komma ut ur min mun. Jag är tvungen att söka med min blick runt om i salen för att hitta någon bekräftelse på att han låter kul, att han spelar bra, att han är som en parodi på sig själv - som min kollega sa.
Men runt om mig fann jag ingen bekräftelse. Svenska folket har väl vant sig vid att det verkligen är så Bildt låter och agerar.
Själv ser och hör jag bara Robert Gustavsson och hans parodi på honom. Och jag kan inte låta bli att fundera på om det verkligen är orginalet eller inte som står där framme. Jag kan verkligen inte hålla mig för skratt. Kandu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback