Ödet vs lycka

"När lyckan slumpar sig kallas det Serendipity. "

Jag har förstört ett äktenskap. Haha! Oj, inte så kul kanske, men det lät värre än vad det är. Jag lånade ut en film - Serendipity - Om ödet får bestämma - till Adriann, och i går sa han att han hade brutit förlovningen med sin flickvän. Tydligen hade de träffats och blivit blixtförälskade, och förlovat sig efter en kortare tid. De skulle gifta sig i juli i år. Men tydligen så blev filmen hans tankeställare, eller som han sa - hans knuff till att börja tänka. Så nu har de skjutit upp bröllopet och äktenskapet. Men inte gjort slut. Och tydligen så sa hans flickvän att det var sunt. Jag önskar dem all lycka till.

(Jag ska aldrig mer låna ut filmer till någon jag känner.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback