Hola!


Var för första gången vid Automium idag. Men inte för att gå till turistattraktionen. Utan för att gå på den latinamerikanska marknaden/mässan som var där idag. Åkte dit med Santiago - och han visade mig alla sina spanska sidor, och lite till. Vi käkade paella och drack någon konstig dricka i ett hörn med gnistrande sol. Sen snubblade vi in i ett marockanskt tält där vi satte oss för att dricka schysst grönt the och filosofera.
Massor av musik, mat och upplevelser och trevliga människor. Människor från hela världen samlades på samma plats för att ta den av en enda kultur.

Ikväll blir det salsa med Santiago - lektion nummer två. Och i morgon blir det antagligen nummer tre. Beroende på hur pigg jag är efter dagens äventyr.



Only a week left. Damn!


90075-18

Jag vid Automium och mässan - precis innan jag gör ett hopplaskutt (hatar att stå framför kameran) och ramlar ihop till en hög på gräset....
Foto: Santiago Guzman

Kommentarer
Postat av: Manuel

Nice picture :)

2007-06-13 @ 00:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback