På en bänk någonstans i Norrköping (På Max)

Mitt öga vill inte bli bättre. Tänk vad man (jag) uppskattar det där vanliga som vi är vana vid, och märker hur krångligt allt blir om det inte riktigt fungerar, för det är man (jag) ju inte van vid.

Sitter på Max. Oj vad bra det är med trådlöst och gratis internet. Me like.

Fick ett sms av Nina idag. Grymt roligt. Och ja, jag vet inte riktigt när jag kommer till havet med henne. Kanske blir det i augusti/september. Det beror på. Men jag hoppas. Innerligt.


Yeaph. I do miss Brussels. You don't have to ask me. I missour daily walk in the neighbor and i miss the rythm. I will come in Agust - then we have to catch up somelost time. All right? But keep read my blog - maybe you are going to understand something sometime. :)

Kommentarer
Postat av: Manuel

Hello,
I can see that you still find the time to write and i hope you are ok. Do you still miss Brussels life? Kiss,
Manuel

2007-07-18 @ 16:33:46
Postat av: Jeanette

Hi Manuel! It's really fun to see that you still reading my blog. I have wrote a email to you, so read it! Take care!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback