Oyeah!

Efter helgens medverkan på IOGT-NTO rörelsens kongresser är jag helt slut. I fredags jobbade jag i NBV:s monter och  fick träffa Europaparlamentarikern Carl Schlyter igen. Kändes ganska skumt att träffa honom på svensk mark faktiskt.
I lördags var jag där som frisksportare och hade med mig en trampolin för alla. Med regn hela dagen lyckades vi på något konstigt vis, jag vet fortfarande inte hur, köra i genom det program vi hade för dagen. Riktigt bra.

Det som slår mig när jag åker på ett arrangemang gjort av IOGT-NTO/UNF/Junis är att dessa och frisksportförbundet måste börja samarbeta, om inte mer. Vi har mycket att lära av varandra, och genom att samarbeta kan vi nå skyarna. Det är jag helt övertygad om.

Riktigt kul att hälsa på dem jag har träffat på i jobbet eller på andra tillställningar. Kul att få känna sig som en i gänget. Jag är stolt medlem av UNF. Oyeah.

(Nu är jag sjukt trött i min handled. Vila. Nu.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback