Oyes

Utgången i lördags blev en strålande succé. Ett perfekt avslut av höstens universitetsplugg. Verkligen. Måste snart gå ut med tjejerna igen - så kul!
I söndags var jag och hälsade på Louise - och herre hjärtanens ( gud vad gammal jag låter) vilken lägenhet hon hyr i Uppsala. Tanten måste ju för fanken vara minst triljonär. Eller? Louise har ingen lägenhet - hon har ett slott!

Idag har jag min riktiga första arbetsdag på jobbet som Trainee. Det har varit riktuigt skoj att vara på kansliet hela dagen och prata med massor av folk från alla förbund och jaghar redan knytit en hel del kontakter med folk. Yes!

Måste dra nu - nu kommer min mötespolare!

Jobbet igår på Peak gick strålande. Har lite värk i armarna - efter allt provande av kläder...

Kommentarer
Postat av: Louisen

Hur gick det på Peak, darling?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback