Landat!

Nu har jag landat och packat upp - det mesta i alla fall. Efter en lååång natt, med liiite sömn for vi iväg, Sanna och jag, för att göra alla våra planerade ärenden. Vi har idag varit hos tvättanten och hämtat tonvis med lakan och handdukar. Sen har vi varit på Mobistar - telefonbolag och skrivit över abbonemanget på mig. Sen har vi tagit i sönder dushslangen, och köpt en ny. Samt ett strykjärn. Sen har vi gått runt på stan och shoppat loss, och ätit lunch. Och däremellan så var vi hemma och sov två timmar. Sen stack vi ut på stan igen och gjorde lite fler småärenden, oah jag har shoppat en superfin kappa! Det ni!

Är sjukt trött - och ska snart göra mig i ordning för att gå ut och käka middag med en av Sannas gamla vänner. Sen blir det nog ett barbesök innan vi går hem. För att sooova! För i morgon blir det minsan ännu tidigare uppgång. Blä. Men men - vad gör man?

Au revoir!      ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback