Flyt?

Himlarns vad många möten det är som ska bokas in och gås på. Men det ska bli riktigt roligt faktiskt att sätta i gång. Har redan bokat in 8 möten med olika personer - och fler möten är på ingång.
Skulle vara skönt och släppa allt med plugget redan nu. Men först måste jag göra den här opponeringen på torsdag och tentan på lördag. Sen är jag färdig med mina 20 ppoäng i sociologi. Sen kan jag sätta igång med arbetet på allvar. Längtar faktiskt.

SKa jobba på Peak på måndag. Från 9-15, massor av timmar med klädprovning. Har ju inte fått något innan, så det ska bli kul att få se hur det går till. Sen blir det ju ett avbrott eftersom jag drar till Bryssel. Struten ringde igår också och ville att jag skulle på en pressvisning av någon film. Plötsligt så ringer nästan alla mina arbetsgivare - och vill att jag ska jobba. Får säga nej till Struten - har inte tid just den dagen. Typiskt. Men det är skönt med flyt nu ett tag.

Näpp, nu ska jag faktiskt gå och äta en macka, sen ska jag lägga mig i badet med ett arbete som jag ska opponera på om någon dag.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback