Ensamhet

Nu har jag minsan ett ämne till Juniorsidan. Vi får bara hoppas att redaktören gillar det - men det tror jag inte ska vara några problem. Demokrati ska det vara - tjohoo!

Ensam ikväll. Ingen här. Alldeles själv. Men jag måste börja känna ensamheten nu om jag ska klara av hela halvåret i Bryssel. Men det börjar kännas riktigt bra det här. Det kommer komma ner många grupper på besök. Och jag har redan två helger inplanerade till Sverige. En för möte, och en för cirkusjobb. Men det ska bli fler! Jag lovar!
Bryssel är ju trots allt inte sååå långt borta, bara två timmar! :)

Dags att somna. Ska på teater i morgon. Ska se Djungelboken igen med en polare från Uppsala. Så roligt! Sen ska jag ha möte med UNF, så får vi se vad de vill göra med mig i Bryssel. Sen på kvällen kommer en annan Uppsalare... fast det kan hon nog inte heta förrsten. Hon har ju bara bott där i typ en vecka. Men snart så! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback