12 dagar?

Nu har jag kommit hem igen från julledighet och nyårsfirande på Stensund. Skönt att vara hemma. Men det är bara mitt hem till ungefär 12 dagar till. Sen är det inte mitt längre. Blä!
I natt kommer min syster och hennes man upp från Skåne för att hjälpa mig få ner alla saker till dem så ska de få vara där tills jag flyttar hem igen till Sverige. Det är så otroligt sorligt att flytta ut sakerna ur mina ljuvliga stuga. Jag önskar att jag inte skulle behöva flytta härifrån - men samtidigt vill jag till Bryssel. Jobbig känsla.

Men nu sitter jag här och väntar på att de ska komma, och jag borde egentligen börja packa för att underlätta arbetet och flytten i morgon. Men jag varken orkar, det har varit en tuff vecka på Stenusn, eller vill.

Någon som kan rädda mig i denna stund? Välkommen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback