Två personer i samma hals?

Nu skulle du ha hört mig prata. Ena stunden är det i en viskliknande falsett, andra stunden är det som om en mansröst till båttuta har hamnat i halsen på mig. Har inte bestämt mig för vilken av de två helt olika rösterna jag ska använda i dag på franskan. I vilket fall som helst så kommer nog Antoine ( läraren ) bli mycket förvånad när jag öppnar munnen. Har ju inte varit där på två gånger. Och att prata franska med den här rösten vet jag inte hur det ska gå - kanske är det helrätt med visknade falsettoner. Kanske låter det som franska bara jag öppnar munnen? Inte låter det som svenska i alla fall... Hmpft.

Hatar att ha stämbandsinflammation.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Tycker det är tunnt med inlägg här så jag vill bara meddela att jag läser din blogg.
Kram syrran A

2007-02-26 @ 14:19:10
Postat av: Anonym

Hej!
KOm och hälsa på min blogg. jag heter oxå Janette.

Http://janettesingeltjejen.blogg.se

2007-02-26 @ 18:13:16
Postat av: Jeanette

Testar

2007-02-26 @ 21:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback