Raggningsreplik nr 1?

Efter en dags arbete som sjukling tänkte jag mig en bra film i kväll. Kom precis tillbaka från videobutiken. När jag skulle betala fick jag förslaget från killen i kassan:

- 4 euro, eller en date med mig i morgonkväll.

Jag är snabb och svarar:
- Ha, sådär billig är jag inte. Och räcker fram honom pengarna och småler.

Han svarar med:
- Okej, men en middag. Vad säger du om det?
- We'll see, we'll see.

Haha! Inte trodde jag att jag skulle bli uppraggad på i en videobutik av alla ställena. Dessutom så här otroligt ofräsch som en sjukling bara kan vara.
Helt otroligt. Hmpft.

Kommentarer
Postat av: Louisen

Haha, vad kul! Och vad bra du är, snabbtänkt! :D Klart du ska äta middag..tihi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback