Oyes!

Jag vet inte vad som har hänt. Har nu suttit framför datorn i fyra timmar och löst de flesta av mina uppföljningsmail. Helt otroligt. Jag har klarat upp närmare 30 mail på fyra timmar. Och det är inte vilka mail som helst, utan sådana mail som tar lite kraft och betänketid att genomföra och svara på. Wow!
Nu har jag bara fyra mail kvar, och de kan jag inte på egen hand lösa just nu, just idag.
Tänka sig vad en sjukling kan göra framför en dator. Men nu är jag helt slut. Helt totalt hopvikt på kontorsstolen. Så nu ska jag ut i vårvädret och ta en promenad. Det rensar nog kroppen. Solen kan göra mirakel.

Kommentarer
Postat av: E

Hade jag haft pengar hade jag lätt betalt;) Ska försöka spara ihop till en digitalkamera nu innan vi ska iväg och resa. Vill ha en egen kamera.
Okej, jag förstod nästan det. Men min mobil är lite knepig med mms så kan inte läsa din meddelande.
Puss&kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback