Oyes!

God lunch med Nina och Marzeil idag. Marzeil är 1,5 år, slovensk och urgullig. Idag har jag lärt honom give-me-5 och nu älskar han att göra det. Och så har jag lärt honom säga hej och hejdå - på svenska. Det gick inte lika bra åt det andra hållet. Hej på slovenska kan jag inte säga. Men hejdå - det ni. Alltid bra att veta... hmpft.

Har shoppat lite till Isabella idag. Kan inte låta bli att handla något flickaktigt när jag är ute på stan. Hon är helt klart värd det, men jag får inte skämma bort henne för mycket. Eller jo, hon är ju trots allt min favorit systerdotter ( och den enda. )

I kväll blir det utgång. Ska bli himla kul att få ta del av Bryssels uteliv. Ska bli riktigt gött att få shaka loss lite.

Papa! (Hejdå på slovenska!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback