Arhh!

Jag tror jag håller på att bli galen. Den här lägenheten gör att jag blir sjuk - förskyld faktiskt. Och den förstör min mat och min sömn. Blää!
Tydligen finns det ett elfel någonstans som gör att huvudsäkringen till element, badrum, varmvattenberedare och kylskåp flippar ner sig. Och det dröjer flera flera timmar innan man kan flippa upp den igen. Under väntan hinner jag bli frusen, och sitter nu med dubbla strumpor, fleecetröja, byxor och duntäcke här på kontorsstolen. Och jag fryser om mina fingrar när jag skriver. Och min nästipp med för den delen. Värmeljusen är snart slut dessutom. Bara några kvar.
Skulle kunna ge allt för en bastu just nu. Eller ett varmbad. Det senare kan jag ta när elen har kommit tillbaka och beredaren har värmt upp tillräckligt med vatten. Inte innan.

Over and brr!

Kommentarer
Postat av: Manu

God dag , Trevlig blog och trevlig avbilda , jag vill hålla sett till deras post. Kyss , Manuel

2007-02-15 @ 12:03:50
Postat av: Jeanette

Haha! För er som inte riktigt kan förstå vad det står ovan - han är portugis och har skrivit på svenska för första gången. Well done Manuel! :)

2007-02-15 @ 13:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback