Aoutch!

Nackspärr hela dagen i går. Och det är faktiskt värra idag. Det  blir att sitta inne med två halsdukar som stöd och värme. Och de här efterlängtade varmbaden hjälper inte, tyvärr.
Och som om inte det vore nog - jag har börjat bli tokförskyld. Eller det har inte exploderat än, just nu är jag bara hängig och ont i halsen. Usch o tvi. Vill inte.
Men en helgs vila och mycket vatten och många filmer ska väl få mig frisk ( eller inte bli sjuk rättar sagt). Håll tummarna.

Jobbar på som vanligt. Men i ett annat tempo i dag. Nu är alla de där röda måste-lapparna borta. Jag fixade allt de senaste dagarna. Skönt. Efter att ha jobbat till elva på kvällarna så känns det riktigt skönt att det visar resultat.
Men det finns ju alltid jobb att göra. Jag har min att - göra - lista. Jaja, det som inte blir gjort idag får göras i morgon eller någon annan dag. En annan dag då jag är lite mer pigg på att ta tag i de stora grejerna.

- - -

Försökte precis lyfta tvättsäcken - tänkte gå till tvättdamen - men det gick inge bra. Hmpft. Får gå till henne när min nacke börjar leva igen. Måtte det bli snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback