Kontakt vs blogg

När jag var nere i Skåne sprang jag in i min gamla högstadielärare på Eslövs station (Hej Maria!). Jag var superstressad till mitt tåg, men tog ändå tiden till att säga hej och fråga hur hon mådde. Hon nämnde att hon hade läst min blogg för ett tag sedan, genom en annan lärare. Tänk att lärare som man hade för över fem sex år sedan refererar till ens blogg man idag skriver. Helt otroligt.

När jag gick därifrån frågade hon vad jag hade för adress till min blogg. Jag gav henne adressen - och hon sa att hon skulle gå in och läsa den igen. Tänk att en kontakt kan bygga på en blogg. Tekniken när den är som bäst! (Även om jag föredrar att hålla den live alla gånger.)


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hihi, den där andra läraren, det var ju jag det :-)

Och det måste ha varit minst sex år sedan du hade Maria och mig som lärare. :-)

2007-12-09 @ 00:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback