Som fisken.

På med kostymen och iväg till Parlamentet med unbjudningar i hand. Släpptes in av en assistent till en nära medarbetare och väl där inne var det som att jag inte hade varit borta alls. Jag kände mig nästan som hemma. Hmm. Kanske att överdriva lite. Men det kändes skönt i alla fall.

På två dagar har jag och Andreas lyckats träffa vice ordförande för Kommissionen Margot Wallström, två svenska Europaparlamentariker och fem stycken assistenter. Inte illa alls av två stycken som inte hade något möte inplanerat från början.
Det handlar bara om att visa sig inne där allt händer - och man blir sedd.

Nykterhetsrörelsen är känd bland de svenska parlamentarikerna. Men bra kan bli bättre - alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback