Långa dagar

Hela veckan har präglats med långa utbildningar och många möten. Många tankar dygnet runt och idag har jag fått koll ( i alla fall mer) på de utbildningar som jag kommer att hålla i ute i landet.

Nu är det tyst i lokalerna och jag ska strax hem. Och tänk att få längta till jobbet när man vaknar och sen längta hem till en underbar lägenhet - varje dag. Ett evigt längtande, men det bästa är ju ändå att jag inte behöver längta så mycket. i nästa stund är jag på plats.
Jag tycker synd om dem som inte trivs på sitt jobb eller känner sig obekväma i sin arbetsroll. Vissa säger att man ska skilja på arbete och privatliv. Och visst ska man det. Men det är svårt när jag har hela mitt engagemang i rörelsen som jag jobbar för. Jag är mitt arbete. Helt klart. Och det behöver inte betyda att jag inte har något liv utanför min arbetstid. Snarare tvärtom.

Bland det bästa dessa nybörjardagar är nog att
chefen springer runt och nynnar på After Darks bidrag i 2007 års melodifestival Åh när ni...

Kommentarer
Postat av: Andrine

Känns toppen att ha med dig i vårt politiska team! Kan ju inte bli bättre än att vara chef för en sådan jättebra medarbetare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback