Here I am again.

Jorå - nu har jag kommit till Bryssel igen. Fast bara för en vecka. Men ack så skönt att vara här igen. Snart ska jag springa till en vän som jag inte sett på hela sommaren. Från att ha träffats varje dag i ett halvår, till att inte ses alls på några månader. Abstinens på hög nivå.


Och bara så att ni vet. Man kan se McDonalds skylten från flygplanet. Ja, alltså inte när planet är som högst, men halvvägs ner. Det ni! Snacka om att synas. För om piloten skulle bli hungrig och känna för en flottighamburgare, då kan de säkert landa på Drive in och beställa. Se upp!


Kommentarer
Postat av: Andrine

Jag är inte ett dugg avundsjuk på er som får vara på vårt underbara kontor i det underbara Bryssel (jag vill också!)...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback