Så här varmt är det minsan!

I förrgår var jag i Sälen med snöstorm. I dag är jag i Bryssel i sommarvärme. Helt underbart!

Har gått i bara kavaj och linne typ. Okej, byxor och så också, såklart. Men min poäng är att det behövs verkligen inte jacka. Och alla uteserveringar går med plus, sommarskorna är putsade och plåster till skavsåren är köpta. Årets första glass äten pöå uteserveringen, Dame Blanche, är avklarad. Nu är sommaren här i Bryssel.





Parc Leopold vid Parlamentet. Utblommade tulpaner, nyklippt gräs och fåglar på marken. Behövs fler bevis?

Kommentarer
Postat av: Malin Sundqvist

Hej! Kom in på din blogg på ett bananskal, jag vet inte riktigt hur men tänkte bara skriva en rad och uppmuntra dig att fortsätta blogga, det är kul att läsa! Lycka till med allt, du verkar ha en del att stå i :)
(Vet inte om du kommer ihåg mig, gick med er första året på Guc iallafall)

2007-04-12 @ 15:29:53
Postat av: E

Hej! Saknar dig vännen! Du svarar inte på msn.. :( Jag som ville prata lite:)

2007-04-13 @ 21:11:01
Postat av: Jeanette

Hej Malin!
Klart att jag kommer ihåg dig! Roligt med bananskal, halka in oftare vett ja!
Hoppas att du mår jättebra. Vad glr du nuförtiden? Hänger du i Bollnäs? Hör av dig! Och tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback