Oyeah

Blev middag från vitnamesiska restuarangen. Andra gången den här veckan. Helt klart värt de 8,9 eurona. Om jag hade varit i Sverige hade det nog aldrig hänt. Det är trots allt lite dyrare här nere. Men här nere i Bryssel är det inget konstigt. Faktum är att det faktiskt är billigt för att vara en middag här.

Ikväll har jag suttit å¨vårt hak och läst om Paris. Underbart. I morgon blir samma visa. Kyparn är skyldig mig en kopp te. Det sa han i alla fall. Lite rabatt måste jag få, och framför allt om jag fika lika ofta som jag gör. Och om jag drar dit fler folk - då får jag fler gratis teer. Hmm. Men jag tvivlar på om det kommer att bli så - att de bjuder menar jag. Att jag ska dra dit folk är en självklarhet. Jag vrålgillar det stället. Totalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback