Hemma.

Oyes. Bryssel börjar kännas som hemma, på riktigt. Nu när jag inte varit här i en vecka i streck på tre veckor känns det verkligen skönt att veta att jag ska vara i Bryssel, hemma, i två veckor innan jag reser ut i världen igen. Nästa tripp är till Paris med min käraste. Det ska bli underbart skönt. Sen tar det tre veckor efter det igen innan jag kommer till Sverige igen.

Mina favoriter i Bryssel, Nina, Agustin och Manuel, är dem jag lever för här nere. De är guldklimpar allihopa. Just nu håller vi på att resa om varandra bara. Trist. Förra veckan var jag i Sverige, denna vecka i Bryssel. Nina är också i Bryssel till på onsdag sen åker hon till Kroatien. Agustin är just nu i Barcelone, reser sen vidare till Italien och sen till Gran Canaria och kommer inte tillbaka förän i maj. Manuel är i Bryssel i veckan, men på torsdag reser han till Puerto Rica, eller var det Costa Rica? Jaja, ni hänger med. Vi reser om varandra, och hinner inte ses på mycket länge. Jag håller på att få abstinens. De är bäst.




90075-10

Agustin, jag och Nina ute och dansar järnet. Manuel saknas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback