Ordning och reda - jajamensan!

Torsdag. Dagen med ett T. Japp.
Idag kommer Monika och Isabella till mig. Ska bli ofantligt roligt att ha dem i stugan. Mysigt värre. har städat fint och gjort i ordning allt tills de kommer. Sååå mysigt!

Sov i stugan inatt. Tänk. Stugan blir bara mysigare och mysigare ju mer höst det blir. Typiskt också att den splitternya tvättmaskinen skulle läcka ut  vatten över golvet i natt när vi sov. Typiskt! Måste få tag på Göranssons så snabbt som möjligt. Eller så får jag ta ett avbrott i mitt tvättande. Det går ju också.

Har äntligen handlat nya filofaxsidor. Har inte haft från januari 2007 och framåt förrän nu. Sista sidan i december är jättefulla på nästa års viktiga datum att komma ihåg. Nu blir det ordning och reda igen! Skönt. Har faktiskt köpt såna där filofaxpost-it så att det kan bli ännu mer ordning. I like!

Nu ska jag skriva en faktura till Struten. Bra med pengar ibland.

Tjingelingsansa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback