Mys.

Mysigt kalas hemma hos Bella idag. Hon är för underbar. Nog bland den bästa som finns, helt klart.

Det har varit en lugn dag i dag, hela helgen har varit lugn känns det som. Inte ofta som den är det när jag är hemma. Det brukar vara stress och konstigheter. Men inte denna helgen. Skönt. Och ovanligt.

I morgon är det Barnens dag i Stehag i klubbens regi. Jag ska tydligen prata i micken igen. Vad är det med folk och mickar - och jag där i mellan? Varför just jag? Hmm... funderar på att skicka en faktura till dem sen. På megamycket pengar. Ähh. Strunt samma.

Är helt slut efter denna vecka som gått. Essä och hemtenta tog hårt på mitt sinne. Slappt i kroppen. Fast det kan ju i och för sig ha och göra med att jag shakade loss rejält i går också. En skön kombination - med en skön slapphet i kropp och sinne. Mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback