Klubbstigen 7 - here I come!

I går flyttade jag in i min briljanta stuga. Tänk! Jag och Pontus flyttade hela dagen och tillslut så blev vi färdiga. Allt är i ordningställt och snyggt. Har bara några få kartonger med lakan och handdukar som ska upp i någon hylla, och alla mina kläder som jag har kvar hos Pontus eftersom jag har bott där nu ett tag. Men när allt har kommit till stugan och kartongerna är borta - då är det dags att börja leva där.

Ska bo min första natt där i natt. Som tur är så har jag sällskap. Skulle nog inte våga att bo själv första natten. Skönt med stöd.

Idag är jag i Stockholm och är klen. Fy! Hade feber hela natten och i morse. Någon skit i kroppen som inte vill försvinna. Varför ska man bli sjuk när man minst behöver det och inte har tid att vara det? Usch och blä!

Du som vill, du är välkommen till Klubbstigen 7 i Stenhamra. Du får en bulle. Jag lovar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback