Klar!

Nu är jag klar med min essä. Helt otroligt. Det känns skönt faktiskt. Otroligt bra faktiskt. Blev färdig innan i eftermiddag. Har hållt på i stort sett hela dagen på universitetet. Hade föreläsning klockan nio i morse, det var jobbigt att gå upp så tidigt efter den här helgen. Sen var det ett stort hål från tio till fjorton. Så den tiden tillbringade jag och några kursare framför våra böcker och flippade ut lite grann. Mysigt!! Var på Lilla Valö i helgen. Det var både himla skönt och samtidigt lite skrämmande. Mysigt. Och jobbigt. Många olika känslor på en och samma gång. Men det är väl så det ska vara. Efter att man inte har varit på ett ställe som man har varmt om hjärtat på över åtta år. Helt otroligt. Tack Louise för att du villa följa med ut. Det betydde mycket för mig. Nu ska jag gå och sova. Ska upp tidigt i morgon igen och springa på föreläsningar. Sen ska jag och några kursare käka lunch på Bojan och diskutera hemtentan som ska in på fredag. Hoppas att jag fattar något under diskussionen. tveksamt i detta tillfälle. Men det ska nog hinnas med att plugga lite till innan morgondagen kommer... Eller?? Sov gott! Hört på tåget mellan Nyköping och Stockholm i går: Liten flicka ( fem år) till sin pappa då hon pekar ut genom fönstret. - Titta tita pappa!! Traktorägg!! (Flickan menar såna här emballage som finns på åkrarna.) Charmigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback