Hemma!

Nu har jag varit hemma i snart ett dygn. Åh vad skönt det är att känna skånlukten och all närhet av familjen. Så himla skönt.
Ska på kalas hos min systerdotter Isabella i dag. Det ska bli kul. Gott med tårta!

I går var det ungdomskväll i Stehag som FK Tor höll i. Det blev faktiskt ganska bra. Eller väldigt bra. Dålig planering och förarbete. Men när Jeanette kommer in och styr upp - då löser sig det mesta... hehe! Nä, kanske inte det mesta. Men en del som de inte hade tänkt på i alla fall. Kul att man kan hjälpa till lite här och där i livet. Fick hålla i micken hela kvällen. Hmm. Varför blir det alltid jag som får göra det?? Jag och min mick - goda vänner förlivet. Eller?

Shakade loss rejält till Fairfield senare på kvällen. Jag och Martina rockade som tusingen.Skitkul! Men jävlar vad träningsvärk jag har nu då. Hmm. Dumt? Nejdå. Helt underbart!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback