Helgjobb

Sitter i soffan och försöker att komma på en bra grej till min essäuppgift som ska lämnas in på tisdag. Lite panik eftersom jag ska vara borta i helgen. Ska på Strutenjobb i Sörmland. Det är barn från Riga som kommer och hälsar på i Sverige hos några svesnak juniorer. Det ska bli kul! Det som kommer att bli riktigt roligt är att få jobba med Louise. Det ska bli spännande att testa och se hur det kan formas. Bilder och texter. Det kommer att bli toppen - eller hur L?! Måste fixa ett pass. Vill så gärna åka till London med min finaste vän och sen till Paris med en annan. Mitt pass gick ju ut sista dagen i Rom, så det gäller att fixa ett nytt. Vill åka i väg så snart som möjligt. Sen ska jag ju åka till Bryssel snart, förhoppningsvis, för det stipendiumet jag fick. Hoppas jag får i hop allt i min kalender. Tjongelong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback