Tjing!

Sitter på stadsbiblioteket i Stockholm just nu. Missade bussen till universitetet innan. Eller missa o missa. Chauffören körde bara förbi mig tre gånger. Kan bero på att bussen var ganska full och att jag hade tre dagisavdelningar på samma hållplats som jag. Trist. De låser dörrarna idag. Så det blir inte mycket av det när man blir mer än en kvart försen. Då kan man lika bra gå till biblioteket och plugga i stället. Eller hur?!

Är fortfarande inte riktigt frisk. Illa. Har en konstig känsla i lungorna. Men det försvinner väl så småningom. Har varit konstigt sjuk i över en vecka nu. Känns inte riktigt som det ska när man är höstförskyld. Men men. Det går väl över när jag gifter mig...

Ikväll blir det träning i Vagnhärad. Ska inte träna själv den här gången, utan endast hjälpa mina trampolinhoppare. Det är ju snart tävling i Stehag, då gäller det att vara på topp. Ska bli kul att få se mina hoppare tävla. För en del av dem så är det första tävlingen, medan den andra för två av dem. Kul med pirrighet. Och helt fantastiskt att tävlingen är i Stehag. Det betyder att jag kommer hem. Oyes!

Ska till Göteborg i helgen. Och ha semester. Inte göra något alls. Ta det lugnt och skönt. Ska sova på hotell och kolla på Carl Einar Häckner på lördagkväll. Kul idé! Ska bli så himla mysigt. Man måste ta hand om varandra nu när hösten kommer. Mys!

Nu måste jag börja plugga. Lite självdiciplin. Jepps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback