Tentaslut

Tro inte att jag tröttnat på att blogga. Tvärtom. Jag har bara inte haft tid att dela med mig av mina händelser de senaste dagarna. Ledsen.

Har precis kommit ut från tentasalen nu. Förtsa "riktiga" tentan är nu avklarad i Sociologin. Känns faktiskt ganska bra. Inte jättesvårt och inte jättelätt heller. Precis som det ska vara. Skrev på 2,5 timmar. Och det tror jag är ganska bra faktiskt. Jag hann inte bli så där trött och seg som man kan bli om man sitter ner länge på samma plats. Skönt! Fick nog en av de bästa platsen man kan ha just i den salen. Längst fram vid fönstret - så jag hade hela parken framför mig och såg hur långt som helst. Bra för kreativiteten. Bättre där framme med den utsikten i stället för att sitta och glo in i någons rygg. Helt klart.

Ikväll är det gå ut som gäller. Ska festa loss med mina kursare och dansa järnet. Ska bli hur kul som helst tycker jag. Har köpt in en tjusig och enkel grön tröja som jag ska ha på mig med schyssta smycken på det. Glammigt och tjusigt. Men är lite osäker på Nivå22, det verkar inte vara det mest roliga stället här i stan har jag hört, men annars får vi ta tag i grejen Evelina och dra till någon schysst dansställe. Jepps!

I morgon ska jag bara ta det lugnt. Blir bjuden på middag på Haga, mums. Det är ju min helg den här helgen. Du sa det!

Nix pix. Nu ska jag slänga mig på bussen till Tre Liljor. Ska äta lite och sen ska jag till Hornstull och göra mig i ordning för kvällens uppdrag - dansen!

Kommentarer
Postat av: E

Hej! Låter som om du ska ha en mysig helg:) Tuff video som du skickade till mig. Påminner mig om Karl, minns du honom? Peters son. Saknar allt trampolinen lite när man ser någon flippa loss sådär;) Vet du om Karl fortfarande tävlar? Puss&Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback